Kunnen jullie ons helpen om een overkoepelende Foods visie en missie te creëren waar de verschillende merken, projecten en innovaties logisch onder zouden kunnen vallen?
Onder de Foods divisie van Unilever vallen verschillende merken met elk een eigen gezicht (zoals Unox, Knorr, Conimex, Becel, Blue Band en Calvé).
Hoe creëren we een overkoepelende Foods visie en missie waar de verschillende merken, projecten en innovaties logisch onder vallen.
Ingevulde scoping tool
In een gezamenlijke kick-off met teamleiders van de verschillende afdelingen hebben we de behoeftes van de ontvangers en ambassadeurs van de uiteindelijke visie en missie in kaart gebracht.
De belangrijkste trends, consumenten- en shopperbehoeftes op het gebied van voeding zijn daarbij meegenomen. Uit de inzichten kwam naar voren dat met name het toegankelijk maken van beter eten belangrijk is.
Inzichten
Op basis hiervan hebben we de visie en missie geformuleerd en activiteiten en innovaties benoemd die dit ondersteunen.
Prototype
Inspirerende visie en missie waarin het toegankelijk maken van beter eten voor de consument centraal staat.
Met ondersteunend en vooral concreet bewijs in de vorm van innovaties, activaties en nieuwe initiatieven.
Het eindresultaat is tot leven gebracht in een inspirerende en energieke film.
RESULT
Unilever Foods Visie en Film